Ah fijn! Een vrijbrief om wijn te drinken zonder wazig hoofd. En ja, we waren sceptisch, want er is zóveel viezigheid op de alcoholvrije markt. Meestal zurig en dun, daar moet je ver bij vandaan blijven.
Maar dit is prima te drinken. Misschien spelen ze een beetje vals, want er zit 60 g suiker per liter in (afkomstig uit druivensap). Dat maskeert het zuur en maakt het geheel een stuk voller. Dus hoe erg is dat dan? En nog steeds slechts 42 kCal per glas. Een soort mocktail van dubbelfris, icetea peach en een scheutje druivensap.
Lekker in het zonnetje, als aperitief, bij een champagne-ontbijt, de paasbrunch of, doe eens gek, vóór het sporten. We hebben tenslotte een free-pass!